Известие

Collapse
No announcement yet.

Сваляне на волан на алфа 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сваляне на волан на алфа 166

    Търсих но не намерих. Моля да ми обясните как се сваля волана и тънкостите защото не ми се изключват мигачите, а бялата пластмаса се сваля през волана.

    Поздрави
    Дамян
    алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
    алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

  • #2
    Здравей колега.Кората на волана с аербега и клаксона се сваля много лесно от задната старана на волана имаш три дупчици в които са ти винчетата ако не се лъжа бяха евреиски звезди.
    sigpic
    166 JTD - Ex.
    164 Super T.S.
    145 T.S.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от myrko Покажи съобщение
      Здравей колега.Кората на волана с аербега и клаксона се сваля много лесно от задната старана на волана имаш три дупчици в които са ти винчетата ако не се лъжа бяха евреиски звезди.
      Лъжеш се - с кръстата отверка, иначе точно от там се сваля После като свалиш кората ще видиш там 1 ли беше 2 ли бяха болтове.. абее като махнеш еърбега ще ти стане ясно Само го прави когато гумите са изправени и гледай да не объркаш шлиците като слагаш волана после.
      Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
      Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщение
        Търсих но не намерих. Моля да ми обясните как се сваля волана и тънкостите защото не ми се изключват мигачите, а бялата пластмаса се сваля през волана.

        Поздрави
        Дамян
        то всичките имаме този проблем, търсих 2 години нов превключвател , но так и не намерих, свиквай на ръчно изключване

        Comment


        • #5
          Аз рових в тези дупки но нищо не видях но ще погледна по обстойно. Относно неработенето ще го ремонтирам и ще пиша защото много ме дразни като не се изключват.

          Поздрави
          Дамян
          алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
          алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

          Comment


          • #6
            Аз го нямам този проблем
            Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
            Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от EMo0o Покажи съобщение
              Лъжеш се - с кръстата отверка, иначе точно от там се сваля После като свалиш кората ще видиш там 1 ли беше 2 ли бяха болтове.. абее като махнеш еърбега ще ти стане ясно Само го прави когато гумите са изправени и гледай да не объркаш шлиците като слагаш волана после.
              Емо, лъжеш се с евреска звезда е. Иначе като махнеш еър бега ще се ориентираш. Принципно се използва скоба, но може и без нея. По добре откачи акумулатора за да не стане някой гаф. Колега имаше тема за ремонта на изключването, ако не се лъжа беше от чужд форум, но някой беше дал линк към него.
              Alfa Romeo 166 2.4 JTD /99/

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от nvladev Покажи съобщение
                Емо, лъжеш се с евреска звезда е. Иначе като махнеш еър бега ще се ориентираш. Принципно се използва скоба, но може и без нея. По добре откачи акумулатора за да не стане някой гаф. Колега имаше тема за ремонта на изключването, ако не се лъжа беше от чужд форум, но някой беше дал линк към него.
                Ами не знам .. при мен не е с еврейска звезда
                Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
                Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

                Comment


                • #9
                  Да, с еврейска звезда е и си оправих мигачите но е много сложно за обяснение. Просто с времето някои пласмаси са се поизносили и се наложи да се оберат някои луфтове и пружинките са отслабнали и те така но сега всичко си работи и e готино без да се дразня.


                  Поздрави
                  Last edited by mian4o; d.m.y г., 13:33.
                  алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                  алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                  Comment


                  • #10
                    Колега,а като си правил тази (гимнастика),я кажи за волана-лесно ли го демонтира и монтира,че и аз съм замислил да го свалям за разни базикни.

                    Comment


                    • #11
                      Нищо сложно само си бележи волана и оста защото аз го свалях и качвах 5 пъти докато го наместя иначе както са писали и колегите отзад има три дупки на волана и вътре са болтовете на аирбега но си откачи акумулатора защото отчита грешка после и като го свалиш всичко ше ти се изясни. Гайката на волана е 24 после дърпаш смело. Това е в общи линии.

                      Поздрави
                      алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                      алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                      Comment


                      • #12
                        Мерси колега.

                        Comment


                        • #13
                          Наложи ми се да свалям волана за да сменя лостчето за мигачите и да сменя airbaga, защото ми излизаше грешка на таблото. Сега при връзването като включа акумулатора почва веднага да свири клаксуна. Мислех си че съм стегнал много болтовете за airbagа, но не е така, защото клаксуна свири и при свален аirbag? Къде съм допуснал грешка и от какво се получава клаксуна да свири постоянно?
                          Alfa Romeo 166 2.0 16v T.S

                          Comment


                          • #14
                            Пружиниращата част от волана (бутона на клаксона). трябва да е електрически изолирана от шаси и към нея да е свързан управляващия проводник за клаксона. Сега по някаква причина тази част не е изолирана и поради това клаксонът свири постоянно. Огледай внимателно - най вероятно си пропуснал някоя изолационна втулка или шайба.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              А има ли бушон, който да се изключи ?
                              Alfa Romeo 166 2.0 16v T.S

                              Comment

                              Working...
                              X