If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Търсих но не намерих. Моля да ми обясните как се сваля волана и тънкостите защото не ми се изключват мигачите, а бялата пластмаса се сваля през волана.
Поздрави
Дамян
алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.
Здравей колега.Кората на волана с аербега и клаксона се сваля много лесно от задната старана на волана имаш три дупчици в които са ти винчетата ако не се лъжа бяха евреиски звезди.
Здравей колега.Кората на волана с аербега и клаксона се сваля много лесно от задната старана на волана имаш три дупчици в които са ти винчетата ако не се лъжа бяха евреиски звезди.
Лъжеш се - с кръстата отверка, иначе точно от там се сваля После като свалиш кората ще видиш там 1 ли беше 2 ли бяха болтове.. абее като махнеш еърбега ще ти стане ясно Само го прави когато гумите са изправени и гледай да не объркаш шлиците като слагаш волана после.
Търсих но не намерих. Моля да ми обясните как се сваля волана и тънкостите защото не ми се изключват мигачите, а бялата пластмаса се сваля през волана.
Поздрави
Дамян
то всичките имаме този проблем, търсих 2 години нов превключвател , но так и не намерих, свиквай на ръчно изключване
Аз рових в тези дупки но нищо не видях но ще погледна по обстойно. Относно неработенето ще го ремонтирам и ще пиша защото много ме дразни като не се изключват.
Поздрави
Дамян
алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.
Лъжеш се - с кръстата отверка, иначе точно от там се сваля После като свалиш кората ще видиш там 1 ли беше 2 ли бяха болтове.. абее като махнеш еърбега ще ти стане ясно Само го прави когато гумите са изправени и гледай да не объркаш шлиците като слагаш волана после.
Емо, лъжеш се с евреска звезда е. Иначе като махнеш еър бега ще се ориентираш. Принципно се използва скоба, но може и без нея. По добре откачи акумулатора за да не стане някой гаф. Колега имаше тема за ремонта на изключването, ако не се лъжа беше от чужд форум, но някой беше дал линк към него.
Емо, лъжеш се с евреска звезда е. Иначе като махнеш еър бега ще се ориентираш. Принципно се използва скоба, но може и без нея. По добре откачи акумулатора за да не стане някой гаф. Колега имаше тема за ремонта на изключването, ако не се лъжа беше от чужд форум, но някой беше дал линк към него.
Да, с еврейска звезда е и си оправих мигачите но е много сложно за обяснение. Просто с времето някои пласмаси са се поизносили и се наложи да се оберат някои луфтове и пружинките са отслабнали и те така но сега всичко си работи и e готино без да се дразня.
Нищо сложно само си бележи волана и оста защото аз го свалях и качвах 5 пъти докато го наместя иначе както са писали и колегите отзад има три дупки на волана и вътре са болтовете на аирбега но си откачи акумулатора защото отчита грешка после и като го свалиш всичко ше ти се изясни. Гайката на волана е 24 после дърпаш смело. Това е в общи линии.
Поздрави
алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.
Наложи ми се да свалям волана за да сменя лостчето за мигачите и да сменя airbaga, защото ми излизаше грешка на таблото. Сега при връзването като включа акумулатора почва веднага да свири клаксуна. Мислех си че съм стегнал много болтовете за airbagа, но не е така, защото клаксуна свири и при свален аirbag? Къде съм допуснал грешка и от какво се получава клаксуна да свири постоянно?
Пружиниращата част от волана (бутона на клаксона). трябва да е електрически изолирана от шаси и към нея да е свързан управляващия проводник за клаксона. Сега по някаква причина тази част не е изолирана и поради това клаксонът свири постоянно. Огледай внимателно - най вероятно си пропуснал някоя изолационна втулка или шайба.
Comment